Pączki

Pączki

niedziela, 3 listopada 2013

Wywiad z Olafem Sambor

W dzisiejszym odcinku zapraszamy Państwa na niedzielny wywiad z przyszłą gwiazdą koszykówki Olafem Sambor :) Będzie odpowiadał na pytania wybitnej dziennikarz - swojej mamy :P

"Jestem gotowy i skupiony - pytaj o co chcesz".

M.: Na początek powiedz nam jak się dziś czujesz Olafie po długim weekendzie?
Olo: Średnio dziś, jakieś muchy mi w nosie przeszkadzają i chyba jeszcze troszkę pobuczę po wywiadzie, a co mi tam. Poczekam tylko aż skończymy rozmawiać.

                                               

 Tak wyglądam z muchami w nosie

M.: Olafie, jak wiemy zajmujesz się zabawą na etacie. Opowiedz nam więc o swojej ulubionej zabawce
Olo: OOO zabawa. Męcząca jest i taka pracochłonna. Moja ulubiona zabawka jest prawie taka duża jak ja, chłodna, przyjemna w dotyku i wydaje takie dziwne dźwięki jak ją przytulam.

Moja najulubieńsza zabawka


M: Gdybyś mógł jutro sam zdecydować o tym co wolno a czego nie wolno i robić tylko to, co lubisz, to co to by było?
Olo: Myślę, że wtedy cały dzień kopałbym brata, bo on wtedy wydaje jeszcze fajniejsze dźwięki niż fajna zabawka jak ją przytulam. Tak zdecydowanie kopałbym Fifiego. Chyba, że dosięgnąłbym jego włosów. 

Bo ja najbardziej lubię mojego brata... kopać.Zawsze i wszędzie go dosięgnę.


M: Olafie jak wiemy nie jesteś niejadkiem, a co ty najbardziej lubisz zjeść?
Olo: Najbardziej lubię jeść.. łyżkę. Nie wiem po co mama kładzie na niej jakieś lepkie coś skoro łyżka sama w sobie jest najsmaczniejsza. 

 


M: Pomówmy o pragnieniach i marzeniach. Czego najbardziej poszukujesz w życiu?
Olo: Chyba najbardziej w życiu pragnę.. metek. MEEEEETki to sens mojego życia ;)

Jeśli jest gdzieś jakaś metka, to ja na pewno się nią zaopiekuję.


M: Nad jakim wielkim dziełem teraz pracujesz? Czy jest coś co zajmuje ci wolny czas?
Olo: Cały dzień jestem bardzo zajęty. Dużo śpię, dużo jem ( że co widać??). Ostatnio sporo czasu zajmuje mi siedzenie i gryzienie. Obie czynności mnie strasznie pasjonują. 

    
Z dnia na dzień siedzę coraz ładniej. W końcu w tej pozycji lepiej widać świat.


M: Dziękuję za rozmowę i życzę Ci powrotu do zdrowia
Olo: Dziękuję, już prawie nie mam kataru. Chętnie porozmawiam, jak już będę umiał mówić. 


Dziękuję za uwagę ;)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz