Pączki

Pączki

wtorek, 12 listopada 2013

Liebster Blog Award

Długo czekałam, z odpowiedzią na nominację do Liebster Blog Award od Polly Charm z mamawjuliankowie@blogspot.com. Mimo, że to wyróżnienie bardzo bardzo mnie ucieszyło. Problem z odpowiedzią był bardzo prozaiczny - jestem tak świeżą blogerką, że sama znam zbyt mało blogów, które mogłabym polecić innym. Przez ten czas od nominacji poszukiwałam intensywnie inspirujących blogerów i kilka mogę nominować już dziś :)



Oto zasady zabawy:  "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


A oto pytania od mamawjuliankowie@blogspot.com:


1. Z czym najbardziej kojarzy Ci się Twoje dzieciństwo?



Z wakacjami u babci i dziadka na wsi i z eksplorowaniem każdego zakamarka całkiem niemałej miejscowości w gronie przyjaciół "na zawsze" :)


2. Bez jakiego kosmetyku nie możesz żyć?


Zdecydowanie bez tuszu do rzęs, o czym wiedzą już chyba wszyscy moi prawdziwi przyjaciele :) To taka obsesja, którą chwilowo wyciszyła opcja rzęs 1:1. Inne kosmetyki mogą nie istnieć. 



3. Czego chciałabyś się nauczyć?


Języka greckiego porzuconego w połowie nauki, oraz driftu ( tak to się pisze?). Oba mam nadzieję zdążę jeszcze za młodu.



4. Przepis na cudownie spędzony wieczór wg Ciebie to...


Samotnie - lody, kakao, książka 500 stron i jazz w tle. We dwoje - Spacer po oświetlonym mieście.



5. Jaka muzyka/piosenka dodaje Ci energii?


Oj dużo. Nie jestem wierna żadnemu gatunkowi, ani artyście. Teraz to T.Bednarek "Cisza".



6. Czego najbardziej brakuje Ci z okresu przed dziećmi/dzieckiem? 


Podróży i spacerów. Nie snu, nie imprez, nie filmów, a możliwości wyjazdu do ciepłego kraju zimą chociaż na chwilkę.



7. W jakim sklepie najczęściej kupujesz ubrania dla siebie i dzieci?


Oj teraz to w lumpeksie. Powaga. Sobie nie kupuje nic i nigdzie bo mierzenie rozmiaru 40-42 to dla mnie trauma. Chłopcom nie wiele bo mają pełną szafę ciuchów.



8. Złoto czy srebro?


Złoto pasuje do mnie o wiele lepiej. Gdyby mnie było stać nosiłabym głównie złoto.



9. Twoja największa obawa?


Śmierć, niemoc i starość. Na równi.



10. Jaką książkę polecasz?


Jacek Piekara "Sługa Boży" - cała seria.



11. Jaki jest Twój ideał mężczyzny? 


Typ zarośnięty latynoski macho :) Taki co najpierw całuje a potem pyta czy mu wolno :)

Do Liebster Blog Award wyróżniam blogi:


Oto moje pytania ( choć zakładam, że skoro wymieniłam blogi giganty co niektóre to zrozumiem jak mi nie odpowiedzą :P, ale to bardziej żeby regułom stało się za dość i aby autorki blogów, które dopiero będą gigantami mogły wziąć udział w zabawie)

1. Jaki przedmiot zabrałabyś na bezludną wyspę? ( wymień maks 3 )
2. Kto jest Twoim autorytetem?
3. Jaki film mogłabyś oglądać wciąż i wciąż?
4. Czego obawiałaś się w dzieciństwie? 
5. Gdybyś mogła zmienić imię, na jakie byś je zmieniła?
6. Jakim zwierzęciem byłabyś, gdybyśmy żyli w świecie zwierząt a nie ludzi?
7. Twoje ulubione przyprawy.
8. Coca cola czy pepsi?
9. W którym mundurze mężczyźni wyglądają najlepiej?
10. Gdybyś mogła zamówić sobie sen dzisiejszej nocy to który z popularnych filmów chciałabyś "prześnić", w którą bohaterkę wcielić się we śnie?

Miłej zabawy :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :) Nie wiem co to drift, ale język grecki wow! Fajnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń