Pączki

Pączki

wtorek, 26 listopada 2013

Studniówka

Dokładnie dziś wieczorem mija 100 dni od pierwszego postu na blogu klonyimy :) Z tej okazji razem z całą Pączkową rodziną (Olo, Fifi, ja i Tomek) dziękujemy Wam wszystkim za odwiedzanie naszego wirtualnego pamiętnika :) Gdyby nie Wasze zainteresowanie, nasz ekshibicjonizm nie miałby sensu i równie dobrze mogłabym wrócić do zwykłego papierowego pamiętnika. 

Olo: "cześć ludzie" kto mnie tam podgląda??


Obiecuję jeszcze więcej interesujących czytadełek do porannej kawy lub wieczornego kakao. Będzie ckliwie, romantycznie, dramatycznie, kupastycznie ;), i słodko jak na Pączkowy świat przystało :) Tylko zostańcie z nami :)

Troszkę statystyk dla ciekawskich:  w momencie pisania posta:
  • łącznie odwiedziliście nas 6 734 razy! w ciągu 100 dni!
  • to średnio prawie 68 wejść dziennie
  • najpopularniejszy post to jeden z pierwszych double trouble ( 503 wejść) a następnie wywiad z Filipem Sambor (239 wejść)  i wywiad z Olafem Sambor ( 178 wejść)
  • aż 5553 wejścia z Polski, ale też 430 USA, 179 WB, 104 Norwegia (?!), 100 Rosja (?!), 65 Hiszpania (?!), Niemcy, Irlandia, Ukraina i ... Belgia :) SUPER :)
  • ten post będzie 47 postem (wiedziałam, że jestem płodna, ale nie sądziłam, że tak dobrze płodzę posty :P) 
  • komentarzy pod postami powstało aż 45 
Fifi: "Ja tam lubię jak wszyscy na mnie patrzą ;) "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz