Pączki

Pączki

sobota, 22 lutego 2014

tu może pozostać tylko jeden


Myślicie, że sytuacja ze zdjęcia u góry jest zabawna? (ja myślę że nawet tak :) A sądzicie, że jest wymyślona? (tego nie jestem pewna). To zdjęcie trzymam na pulpicie jakoś od połowy ciąży. Do niedawna zaśmiewałam się nawet do rozpuku. Niestety życie weryfikuje:) Hahaha w sumie nawet poczucie humoru może się zmienić :) Opis zdarzeń ostatnich dni przedstawię Wam najbardziej dobitnie - za pomocą autentycznych fotek "z zaskoczenia":

Olo: "Brat jak ja Cię kocham, daj dam Ci buziaka"

Jakiś czas potem...( z godzinkę czy dwie)
Olo: "There can be only one!!!"

Po walce, zmęczony Olo udaje się do swojego ulubionego kabelka od telewizji, któergo "nie wolno" szarpać. Ale to tylko przerywnik...

Olo

Kabelek mimo wszystko nie jest taki fajny jak własny brat :) 

Niestety musiałam w końcu odłożyć aparat i zareagować. Jeszcze by wcisnął Fifiego w podłogę biedaka. ( Który o dziwo nawet nie płakał, chyba zastanawiając się na czym polega ta fajna zabawa)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz