Pączki

Pączki

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

my i oni - who is who and why

Najłatwiej zacząć od sweet foci, która najlepiej wyjaśni o kim będzie można tu czytać 

 

Jak widać na załączonym obrazku - jestem ja - 28 letnia świeżo upieczona mama bliźniąt -  i oni - 5 miesięczne pączki - Olaf (lewy) i Filip (prawy). Jest jeszcze on - 28 letni świeżo upieczony tata bliźniąt, który jednak nie ma parcia na szkło, więc będzie się tu pojawiał jedynie zaocznie.

Teraz troszkę o why? - o przyczynach tego blogowego ekshibicjonizmu .Przez całą ciążę i pierwsze miesiące życia pączków, znajomi i jednocześnie fani naszych codziennych zmagań, przekonywali mnie do spisywania co ciekawszych wydarzeń w formie blogu. No to spróbuję, a co mi tam :) Dużo czasu mam w końcu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz