Pączki

Pączki

niedziela, 9 marca 2014

Moi mali mężczyźni

JA: Wiesz co, nasi synowie są już mężczyznami.
TOMEK : Ale oni od urodzenia są mężczyznami..
JA: Ale teraz już nie są chłopcami tylko mężczyznami.
TOMEK: No a co za różnica?
JA: Są już mężczyznami, bo stopy im śmierdzą, a wcześniej nie śmierdziały...

Tak właśnie odkryłam fakt, iż moje Pączusie dojrzewają i nie są już słodkimi, pachnącymi niemowlaczkami :( (technicznie są niemowlakami jeszcze przez 6 dni :) Będzie mi brakowało takich maluszków malutkich, ale cóż powtórki nie planuję ;) (ps. Olo właśnie próbuje dotknąć telewizora wchodząc na karton od klocków a po nim na stolik edukacyjny, bo on już jest duży i już..)

Przed nami tydzień podsumowań pierwszego roku życia Ola i Fifiego, choć dla mnie "żyją" i "są" od początku lipca 2012r. Trochę będzie statystycznie, troszkę melancholijnie a troszkę doradczo (dla bliźniaczych mam, które mogą tu zawitać).

Zanim jednak zawitają tu posty "jubileuszowe", pochwalimy się naszym mega fajnym (choć męczącym) tygodniem - spacerami, słońcem wiosennym, nowymi wózkami i licznymi odwiedzinami w weekend.


Tata spędzał weekend w Warszawie, a my szaleliśmy na bujawkach :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz